Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že od 20.12.2024 bude náš obchod z důvodu vánočních svátků uzavřen, objednávky můžete zasílat nadále, jejich expedice bude probíhat od 6.1.2025.

Obchodní podmínky

 Všeobecné ochodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
 
 I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle
§ 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
název obchodní společnosti: REMAHB - Veronika Remarová
IČO: 45905801
DIČ: CZ8251120779
se sídlem: Habry, Vilémovská 439, PSČ 582 81
kontaktní údaje:
email: veronika.remarova@gmail.com
telefon: +420 736 799 211
webové stránky: www.remahb.cz
(dále jen „prodávající“)  
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické
osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel,
nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového
rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.remahb.cz
(dále jen „internetový obchod“).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o zboží a cenách
1.Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou
uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny
včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží,
jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny
zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.

Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných
podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením
a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v
internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území
České republiky.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se
prodávající s kupujícím jinak.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
 prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v
internetovém obchodě,
 vyplněním objednávkového formuláře bez registrace,
 emailem.
3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby
a doručení.
4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které
do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko
odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za
správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v
objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami.
5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je
automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální
obchodní podmínky prodávajícího.
6. Kupní smlouva je uzavřena až po fyzickém přijetí prodávajícím. Kupující je
o přijetí/vyřizování objednávky obeznámen zasláním informačního emailu na kontaktní
email, který při zadávání uvedl. V informačním emailu najde veškeré podklady k platbě. 

7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše
kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (např. písemně či telefonicky).
8. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se
považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena
potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu
uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
9. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit
objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky
prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email
prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
10. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny
zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen
dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu
bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních
podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle
kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se
považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena
potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
IV. Zákaznický účet
1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující
přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující
provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět
správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při
jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu
a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického
účtu třetími osobami.
4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj
uživatelský účet déle jak 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z
kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

V. Platební podmínky a dodání zboží
1. Informace o ceně zboží, ceně a způsobu dopravy a způsobu platby budou uvedeny
v procesu tvorby objednávky, kde si bude kupující volit způsob a cenu dopravy a způsob
platby. Celková cena bude uvedena ve shrnutí před odesláním objednávky dle zvoleného
zboží, způsobu jeho doručení a platby.
2. Prodávající odešle kupujícímu kompletní zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2
pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě platby předem bude zboží odesláno až
po připsání platby na účet prodávajícího.
3. Zboží bude následně doručeno v expediční lhůtě dopravce dle zvoleného způsobu
dodání.
4. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní
smlouvy. Pokud kupní cena nebude uhrazena do uplynutí lhůty pro její splatnost, bude
kupní smlouva rozvázána nesplněním podmínek ze strany kupujícího a objednávka
automaticky stornována.
5. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů
příslušného poskytovatele elektronických plateb.
6. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při
převzetí zboží. 
7. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Kupující je povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
8. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
9. Zboží je kupujícímu dodáno:
 na adresu určenou kupujícím v objednávce,
 prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil. 
10. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
11. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými
právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní
smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající
kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej kupujícímu spolu se zbožím nebo v
elektronické podobě po odeslání zboží.

12. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na
straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Při opakovaném
doručení je v případě platby dobírkou požadována platba převodem na účet.
13. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání
porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od
přepravce převzít.
14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně
nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu,
poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo
okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak
neučinil.

VI. Odstoupení od smlouvy
1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost či samostatný
výkon svého povolání jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit, pokud není
u produktu uvedeno jinak. Kupující, který je právnickou osobou nebo osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného
výkonu povolání, na odstoupení od kupní smlouvy nemá nárok.
2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů (nevztahuje se na zboží dle odstavce 3 a 4
tohoto článku)
 ode dne převzetí zboží,
 ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů
zboží nebo dodání několika částí,
 ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná
opakovaná dodávka zboží.
3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: 
A. poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením
smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od
smlouvy,
B. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení
od smlouvy,
C. o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
D. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
E. dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání
nenávratně smíseno s jiným zbožím,
F. dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit,
G. dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud
porušil jejich původní obal,
H. dodávce novin, periodik nebo časopisů,

I. dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s
předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení
od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém
případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
J. v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení
o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář  k odstoupení od
smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na
emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních
podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu
obvyklou poštovní cestou.
7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do
14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky způsobem, jakým je
prodávající od kupujícího přijal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky
jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další
náklady. 
8. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí,
vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží. Kupující může využít kódu pro zpět vzetí zásilky, který
mu poskytne prodávající. V tomto případě hradí náklady na dodání vráceného zboží
prodávající.
9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
10. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku
nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou,
vlastnostmi a funkčnosti zboží. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající
oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu
nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové
adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní
smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě
smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

12. Je-li společně se zbožím kupujícímu poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od
kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a
kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
VII. Práva z vadného plnění
1. Práva a povinnosti smluvní stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §2099 až
2117 a §2161 až 2174 občanského zákoníku).
2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
 má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s
ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
 se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá,
 zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-
li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
 je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
3. Ustanovení článku VII. odst. 2 obchodních podmínek se nepoužije u zboží prodávaného
za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží
způsobené jeho obvyklým užívání, u použitého zboží na vadu odpovídající míře užívání
nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy
zboží.
4. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo
vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u
spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u
zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím,
nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
 výměnu za nové zboží,
 opravu zboží,
Pokud prodávající v závislosti na aktuálních možnostech (již se zboží nevyrábí, proto jej
nemůže vyměnit nebo je vada neopravitelná) nemůže reklamaci vyřešit výměnou nebo
opravou, může přistoupit k jinému způsobu řešení

 přiměřenou slevu z kupní ceny,
 odstoupit od smlouvy.
4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
 pokud má zboží podstatnou vadu,
 pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
 při větším počtu vad zboží.
5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho sídla nebo
kamenného obchodu, je-li takový zřízen. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné
potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob
vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace. Toto potvrzení je prodávajícím vydáno nejpozději v den
vyřízení reklamace. Potvrzení může být zasláno elektronicky nebo písemně v závislosti na
výsledku reklamace.
6. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být
informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za
podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit nebo
požadovat přiměřenou slevu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy
dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
7. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl,
že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
9. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených
nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u
prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
10. Pokud je reklamace vyřešena výměnou za zboží nové, nemá tato výměna vliv na
záruční dobu. Ta se neprodlužuje.
11. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit elektronickou
poštou na adrese veronika.remarova@gmail.com
12. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele.
13. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady
upravuje reklamační řád prodávajícího.

VIII. Další práva a povinnosti smluvních stran
1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické
pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o
vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná
pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
3. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku.
IX. Doručování
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty.
2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto
obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou
adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
X. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká
obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se
na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů
mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3.Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu
provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku
a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
XI. Ochrana osobních údajů

1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského
parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním
osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní
smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající
prostřednictvím zvláštního dokumentu.
XII. Zasílání obchodních sdělení a ukládání COOKIES
1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých
službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách
informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení
prodávajícím na elektronickou adresu či telefonní číslo kupujícího. Svou informační
povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním
osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající
prostřednictvím zvláštního dokumentu.
2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na
webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by
docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle
předchozí věty kdykoliv odvolat.
XIII. Závěrečná ustanovení
1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak
strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není
kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního
řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva
jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č.
593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se
takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu,
včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu
a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat
webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující
nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít
negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu

nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo
jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho
určením či účelem.
6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v
elektronické podobě a není přístupná.
7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek. Kupující se řídí obchodními podmínkami zaslanými elektronicky v
den odeslání objednávky prodávajícímu. Tyto obchodní podmínky jsou kupujícímu
poskytnuty ve formátu pdf.
8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
 
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 6. 2023

příloha č.1: Formulář pro reklamaci

příloha č.2: Formulář pro vrácení zboží